Anis Neesa


kenapa awak comel sangat ?
24 September 2011 | 9:08 PM | 0 Words

comel kan ? comel kan ?
geramnya anis dengan budak kecik sorang ni
rasa macam nak culik lepas tu simpan je dalam bilik
biar anis sorang dapat cubit2 dia
orang lain tak boleh
HAHA, kejamnya kau anis
nak tau tak nama budak kecik comel ni ?
nama dia FATIH
umur fatih ni baru je 2tahun 4bulan
tapi dia aktif sangat
comel !
suka tengok keletah dia
actually dia ni anak sepupu anis

ok ! habis cerita pasal fatih kiut miut tuu
sekarang nak cerita pasal ni
mempersembahkan !



AISKRIM GORENG !
shhuut ! jangan lah ketawa kan anis
anis tau memang xjadi
sepatutnya aiskrim goreng ni berbentuk macam ni


korang nak tau macam mana nak buat aiskrim goreng ni ?
senang je sebenarnya buat aiskrim goreng ni
korang cume perlukan roti keping and aiskrim je
kalau nak belajar buat, TEKAN SINI
tadi, anis guna aiskrim ni


selamat mencuba !  :)

p/s : lepas ni nak cuba resepi apa ek ? ada idea ?  :D



-Past- | -New-