Anis Neesa


sehari bersama
20 September 2011 | 10:01 PM | 0 Words
hey semua
hari ni kann feel macam tired lahh
because tadi balik sekolah sampailah pukul 6petang
anis, nita and yana stay rumah isma
kitorang tolong mak isma
sebab rumah isma buat rumah terbuka + marhaban
mak isma buat laksa + roti jala cicah kari ayam + lemang + macam2 jenis kek
anis tolong potong kek + potong timun halus2 (with yana) *susah bebeno + potong lemang (with nita, yana, isma)
lepas dah penat buat kerja, kami punn ngap bersama2
diorang makan laksa
tapi anis tak makan laksa sebab memang tak suka dari dulu
so, anis makan roti jala cicah kari ayam sahaja :)
and then orang dah start ramai datang
anis balik dalam pukul 6lebih
tunggu ayah saia yang entah kemana2 entah
tengok gambar jelah yerr ?










ok lahh
mata da nak tertutup je rasa
jumpa korang next post :)

p/s : hari ni encik masham saya tak kerja.. dapat m.c dua hari sebab demam.. hentam tidur je budak sorang tuu.. :)


-Past- | -New-