Anis Neesa


saya sayang dia sebab dia kaya
08 December 2011 | 10:37 PM | 3 Words
08 Disember 2011

assalamualaikum :)
entry ketiga untuk hari ini! hehe. jangan menyampah pulak tau. entah kenpa mood anis hari ni terlampau rajin untuk menghapdet blog. act anis tau kenapa anis rajin. sebab dah hampir sebulan tak hapdet blog kann. mestilah tangan ni gatal sangat-sangat nak menaip kann. anis tau korang punn pernah rasa macam tuu. so, takpayah nak tipu anis. hehe PEACE! :)
ok lah! entry kali ni anis nak cerita pasal BOIPREN KU KAYA. wahh! gempak gitu tajuk entry kali ni.


DULU........

wahh! branded seyh barang-barang kau. vogue habis!

biasalah. boipren aku yang sponser

untung seyh kau boipren anak orang kaya. semua dia support

well! lain kali kalau nak cari boipren, belajar dengan aku


hamboii~ tengok tuu. bukan main berlagak lagi. biaslah tu kann. bila boipren kaya, si gelpren punn tumpang sekaki lahh kan. apa yang si gelpren nak semua boipren tunaikan. cakap je nak apa. gerenti dapat. tapi pernah si gelpren fikir kenapa boipren bagi semua yang gelpren nak? anis rasa takpernah kot. yela kan, bila dah dapat apa yang kita nak, buat apa pikir kan benda lain.


SEKARANG........

apa dah jadi dengan kau ni? aku tengok lain macam je

menyesal aku kenal dengan bodoh tu! sekarang ni, apa pun dah takde.
aku dah hilang benda yang paling berharga dalam hidup aku.
benda yang patut aku jaga dengan sebaik-baiknya.

maksud kau? kau punya ....................

ya! aku menyesal! tak guna punya jantan!


haa. kan dah menyesal. dulu takpernah nak pikir betul-betul. sekarang LUKENABEB! menyesal lepas dah terkena. sinonim dengan masyarakat zaman sekarang. yang paling teruk tu, dah terkena pun, masih tak menyesal and masih ulang kesalahan tanpa rasa bersalah pun.
so, bila nak bercinta tu, biarlah yang korang kenal luar dan dalam pasal dia. and kekayaan tu..... number last kot. hehe.
ok lah, jumpa next post :)


-Past- | -New-