Anis Neesa


desperate ke ?
25 January 2012 | 3:30 PM | 6 Words
25.01.2012 | 3.30pm

assalamualaikum 
hey semua! rindu kita tak? rindu tak? haha. saja nak menggedik. anis tau korang mesti rindu giler kat anis kann. maka dari itu, terima lahh hadiah daripada anis. taraaa!!!
suka tak? suka tak? anis tau dengan hadiah yang anis bagi ni, komfem akan membuat korang muntah tujuhpulohsembilan kali tanpa henti. haha. sebenarnya, saja nak tayang spectacles baru kita. jakun? ada aku kesah. haha :D

lamanya tak hapdet blog anis ni. dah sepuloh hari tak hapdet! memang bersarang lahh blog ni kann. macam-macam sarang ada. sarang semut, sarang labah-labah dan yang sama waktu dengannya. hape lahh kau merepek ni anis hoii. abaikann. anis memang begini :D

awak, awak, kita nak cerita ni. *asal tetibe aku jadik gedik ni
but before that......

ENTRY INI ADALAH 18SX DAN UNTUK MEREKA YANG DAH MATANG JE
*even umur anis punn takcukup 18tahun :P

sex sebelum nikah? very important ke? most important yang kita kena buat ke? tak kann? so, kenapa mesti buat benda alah terkutuk tuu? 'eh, aku dah nikah lahh anis'. maksud anis bagi mereka-mereka yang belum bernikah lerr. atooyai. diorang ni kann, sibuk sangat nak buat. kononnya nak cuba, nak rasa. lepas nikah takboleh ke? lepas nikah kann boleh sayang oi. bagi anis, alasan tuu takmunasabah giler.

si gelpren :

"aku sayang dia sangat-sangat.
aku sanggup buat apa sahaja untuk dia
akan ku korban jiwa dan raga ku.
demi cintaku untuk dia"

hamboii kemain berbunga-bunga. ni lagi satu masalah! si girl yok-yok je sayang kat boy. tapi girl sure ke yang boy sayang girl 100%? betul ni sure? so, bagi maruah kat dia punn kau tak kesah lahh kann. kalau 100%, takdenyee boy nak buat macam tuu. boy akan jaga girl sampai lahh betul-betul sah suami isteri. thats we call as menghormati perempuan. kalau setakat bagi bunga and ayat kau hari-hari sampai hilang kata kau panggil tu sebagai hormat perempuan, kau salahh lahh. lain kali, fikir lahh dulu. jangan pakai bagi je.

si boipren :

"aku lelaki lahh.
aku boleh buat apa je yang aku nak buat kat gelpren aku.
sukahati aku lahh"

siapa kata kau pondan? aku tak kata. lalalalala~
memang lahh kau lelaki. kau yang akan jadi ketua keluarga. tapi masalahnya, kau belum jadi ketua keluarga lagi lahh! so, kau takboleh lahh buat sesuka hati kau. yang kau buat tuu, anak orang, cucu orang, adik orang, anak sedara orang, makcik orang. cuba kalau anak kau or cucu kau or adik kau or anak sedara kau or makcik kau yang diorang buat? mesti sakit hati kann? fikir dulu sebelum buat sesuatu perkara.

emotional sungguh anis post kali ni yerr. hehe. sorry guys. just luahkan opinion je. anis geram lahh. dah banyak sangat case anis dengar pasal anak luar nikah. apa-apa punn, semua punca pada couple tuu sendiri. kalau asyik "give and take" dalam hal ni, memang makin ramailah anak luar nikah. apa nak jadi lahh kann. bila nak bertaubat? fikir-fikirkan dan selamat beramal. haha :D

follower ke-400 : marina-arina

Bunga Hati MaMa

follow lahh kak arina ni tau. blog dia comell :)


-Past- | -New-